Panda Dla Wszystkich!

Nudzicie się?
Wejdźcie na wspólną pandę,która nie ma właściciela.
Zaadoptuj ją i ty!
Dane Pandy:
Login:
Panda_dla_wszystkich
Hasło
wszyscy
Zaloguj się już teraz i ty!Za zbieranie poziomu tej pandzie zostaną rozdane nagrody!!!


wtorek, 14 lutego 2017

PANFU NA SMARTFONIE? POWRÓT PANFU 2017 - DUŻO NOWYCH INFORMACJI. #PanfuNews1




















Kochani, dziękuję Wam że byliście na transmisji! Przepraszam bardzo za to opóźnienie - niestety, nie zależało to ode mnie. Przeprowadziłem dziesiątki prób i za każdym razem wszystko szło dobrze...  :D A akurat wtedy, gdy mieliście serwis zobaczyć Wy wszyscy, pojawiły się problemy techniczne.. :P Jeśli macie pytania do SuperChristab odnośnie "Panfu.world", piszcie je w komentarzach. On odpowie na nie w języku angielskim. A ci z Was, którzy nie mogli być z nami podczas transmisji "na żywo",  mogą serwis obejrzeć  teraz - tyle razy, ile będą chcieli! :D


Dziękuję za pomoc przy stworzeniu serwisu współwydawcom: Natalii 1023, SuperChristowib i Filippo!

18 komentarzy:

  1. Hi! Is the expected date of inception Panfu-World?

    OdpowiedzUsuń
  2. EM ET Ty wbijaj na nasze pogaduchy, a nie pytania piszesz ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety przypadkiem wylączyłem chat i nie mogę rozmawiać :(

    OdpowiedzUsuń
  4. https://www.youtube.com/channel/UCq8OEpLuuL_pxItfhymM28A/live

    OdpowiedzUsuń
  5. I honestly don't know yet, i don't want to rush it because i want to do everything properly. neither do i want say a date because in case something goes wrong that would mess the whole ETA up.

    OdpowiedzUsuń
  6. Halo, halo.
    Jest druga w nocy i nie mam z kim pisac halo wbije ktos na pogaduchy ):

    OdpowiedzUsuń
  7. zesram sie XDDD pamietam jak za czasów panfu byles moim ulubionym hmm blogerem? i w sumie odrazu jak zobaczylem gdzies ze panfu wraca to sobie o tobie przypomnialem xdd

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć :) Dzięki za miłe słowa. Koniecznie odwiedz moj kanal na YT : https://youtube.pl/panfugra

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś grałem w panfu. Pamiętam jak się cieszyłem kiedy wbiłem ostatni poziom. Gieniuk mówie ci Panfu.me ma przynajmniej połowę tego co panfu.word
    ale nie lubią jak się ich ktoś pyta bądź są nie mili XD.

    SuperChristb-
    Christb Will there be a moderator chat on panfu.me? When I came here I thought that I would like to help in bringing the game to level This panfu.pl in such a game as this.
    like so please write me about it.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś grałem w panfu. Pamiętam jak się cieszyłem kiedy wbiłem ostatni poziom. Gieniuk mówie ci Panfu.me ma przynajmniej połowę tego co panfu.word
    ale nie lubią jak się ich ktoś pyta bądź są nie mili XD.

    SuperChristb-
    Christb Will there be a moderator chat on panfu.word? When I came here I thought that I would like to help in bringing the game to level This panfu.pl in such a game as this.
    like so please write me about it.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zobaczymy jak to będzie :) Czekajmy na rozwój wydarzeń. Odezwij się do mnie na gg: 12122636.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze, nie mogę się doczekać! Tyle tych nowości. :D
    ------------------------------------------------
    Chris, Will Panfu.World be available on other systems, for Example: iOS?

    OdpowiedzUsuń
  13. I would love to, however it costs 99dollars yearly to get it in the official appstore. Which is for me quite a lot of money. Obviously if a lot of people want it, and we have enough income (donations) i will do it.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz pytanie, pytaj! Chętnie odpowiem :)

ZASUBSKRYBUJ KANAŁ NA YT!

Które miasto wolisz?

PANFU JUŻ OTWARTE!

KLIKNIJ I OGLĄDAJ

tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

Która produkcja ma wrócić pierwsza?

Najlepsi z najepszych

Translate Blog!