Panda Dla Wszystkich!

Nudzicie się?
Wejdźcie na wspólną pandę,która nie ma właściciela.
Zaadoptuj ją i ty!
Dane Pandy:
Login:
Panda_dla_wszystkich
Hasło
wszyscy
Zaloguj się już teraz i ty!Za zbieranie poziomu tej pandzie zostaną rozdane nagrody!!!


piątek, 24 lutego 2017

Impreza z Gieniukiem na Pannun.de już w tę sobotę o 20:00!

Witajcie! :D


Wiecie o tym, że istnieje strona, na której można grać w Panfu, które przypomina to z roku 2007? ;) Jeśli nie, to już wiecie! Jest na nim tylko kilka miejsc do odwiedzenia - miasto, wulkan, dżungla, basen i stadion. We wtorek odbyło się już jedno spontaniczne spotkanie - relację z niego możecie obejrzeć >>TUTAJ. Ale już w tę sobotę odbędzie się kolejne spotkanie - widzimy się w sobotę o 20:00 na Basenie! Będziecie? Mam nadzieję że tak, ponieważ szykuję dla Was same ciekawe rzeczy - przewidziałem też jedną zabawną niespodziankę - zagramy bowiem w "Panfu Teleturniej" - jak myślicie, na czym on będzie polegał? Piszcie swoje typy w komentarzach! :D Na pewno dobrej zabawy nie zabraknie! Będziecie? Widzimy się na Pannun.de w sobotę o 20:00 na basenie! Do zobaczenia. Transmisję ze spotkania będzie można oglądać na moim kanale na YT >>TUTAJ.


Na Pannun.de zarejestrować można się >>>TUTAJ


A zalogować >>>TUTAJ


https://www.youtube.com/watch?v=9Au71iAtjnE


.

10 komentarzy:

  1. Siemanko, myślisz że na panfu.me będzie mozna grać tymi samymi pandami co na panfu.pl? Kurczę bo szkoda mi tak bardzo mojej pandy tyle na niej było wspomniej, małpka ta co się dostawało po zaproszeniu znajomych, jakieś rzeczy z tym ufoludkiem Napasapa, czy coś takiego i wiele innych z resztą bo byłam od początku istnienia panfu, Ciebie też kojarzę, fajnie,że wróciłeś, też dałeś jakieś wspomnienia z gry :) powodzonka w prowadzeniu bloga i kanału na yt :) ps. Ciekawi mnie ile masz lat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety wszyscy będą musieli założyć nowe konta. :( Oglądałaś wcześniej moje produkcje na YT? Koniecznie zasubskrybuj kanał, codziennie pojawiają się nowe ciekawe rzeczy. Mam nadzieję, że widzimy się w sobotę? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wlasciciel pisal, ze bedzie trzeba zaczac od nowa. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Zobaczymy jak czas pozwoli, ale bardzo bym chciała, mam nadzieję, że się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaproś wszystkich znajomych i pamiętaj żeby jednocześnie mieć włączoną transmisję na żywo na YT :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pewnością się jutro pojawię ;) Bardzo fajny i oryginalny blog, mam nadzieję, że będziemy mieli okazję popisać. Przy okazji zapraszam też do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapomniałam, że to nie blogger :P Mój blog: https://nomofowswieciepand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli rozumiem że widzimy się w sobotę? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie że wpadne jak za starych dobrych czasów :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz pytanie, pytaj! Chętnie odpowiem :)

ZASUBSKRYBUJ KANAŁ NA YT!

Które miasto wolisz?

PANFU JUŻ OTWARTE!

KLIKNIJ I OGLĄDAJ

tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

Która produkcja ma wrócić pierwsza?

Najlepsi z najepszych

Translate Blog!