Panda Dla Wszystkich!

Nudzicie się?
Wejdźcie na wspólną pandę,która nie ma właściciela.
Zaadoptuj ją i ty!
Dane Pandy:
Login:
Panda_dla_wszystkich
Hasło
wszyscy
Zaloguj się już teraz i ty!Za zbieranie poziomu tej pandzie zostaną rozdane nagrody!!!


sobota, 11 marca 2017

Panfu upadło przez Gieniuka?

Od jakiegoś czasu spotykam się z opiniami, że to przeze mnie upadło Panfu... Prawda jest jednak zupełnie inna. W poniższym filmie dowiecie się wszystkiego na temat powodów upadku Panfu - zapraszam do oglądania! :) Pamiętajcie też, że Wy, Czytelnicy bloga oglądacie najnowsze materiały z jednodniowym wyprzedzeniem - użytkownicy YT mogą je obejrzeć dopiero kolejnego dnia. Dlatego wchodźcie na bloga jak najczęściej! ;)

24 komentarze:

  1. Czy ja wiem, czy Gieniuka filmy były hitami, oglądanymi przez wszystkich...

    Musiałam XDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Narcyz z ciebie tak troche :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może źle to odebrałeś... Chciałem w końcu zwrócić uwagę ludzi na to, że to Moderatorzy znisczyli grę, bo zależało im tylko na kasie. Taka jest myśl przewodnia filmu. Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
    2. Na kasie im zależało ? Oni musieli mieć pieniądze na opłacenie gry i dla moderatorów, a ty robiłeś jakieś straji... przez co mogli zamknąć czat bo nie chcieli tych strajków...szkoda gadać !

      Usuń
    3. Jak czytam co ty piszesz to uszy więdną od twych słów...

      Usuń
  3. Nie jesteś wcale najpopularniejszym użytkownikiem, Twoje seriale nie były hitem i nie były oglądane przez wszystkich - dla mnie beznadzieja, nic ciekawego. Dalej robisz szum wokół siebie, typie, jesteś już starszy, dorośnij i ogarnij się, nie przeżywaj tak gry dla dzieci... Miłej zabawy na panfu.world, bo na .me masz bana na IP :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć apatyk, zgaduję, że 18 marca nie wbiję na panfu prawda?

      Usuń
    2. Apatyku drogi, widzę że bardzo boli cię ten wpis... No cóż, jak mawiają, prawda boli :D Typie, mówisz o dojrzałości, po czym blokujesz swojego rozmówcę. Tak postępuje ktoś dojrzały? Myślę, że to ty musisz troszkę dojrzeć do niektórych spraw. No ale cóż, okres gimnazjum to trudny wiek. Pozdrowienia, zapraszam na bloga częściej! :D

      Usuń
    3. Nie jestem apatykiem XDDDD

      Usuń
  4. Tak trochę przypisujesz sobie trochę ale k. Ważne że Panfu wraca.

    Jeszcze zrobię chamską reklamę:
    https://www.facebook.com/Panfu-Polska-1311220602246172/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reklamujesz stronę, na której mnie oczerniasz? ;) Robi się ciekawie :D

      Usuń
    2. Jeśli cię oczerniam to przepraszam nie miałem tego na myśli lub post nie jest mój. (Panfu polska prowadzę Ja jako właściciel i 3 innych redaktorów)

      Usuń
  5. Ok, w takim razie może wyedukuj swoich podwładnych? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panfu Polska stara się być bezstronna więc z nimi pogadam :D

      Usuń
    2. Tego postu nie da się zaliczyć do "bezstronnych" ;)

      Usuń
  6. "Jego kanał na YouTube był hitem" ,"wszyscy oglądali"?? Chyba nie bardzo. Ja przykladowo nie ogladalam, jakos wole bloga Damka bo tak nie klamie ;).
    Elizabeth

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja ci Gieniuk powiem, że byłam i jestem twoją fanką, nawet w strajku uczestniczyłam i nie żałuję :'D Dobrze napisane w tym filmiku.

    OdpowiedzUsuń
  8. To ty spowodowałeś wszystko nie pojawiaj się w ogóle na Panfu tym razem nikt ciebie dobrze nie przywita jak myślisz czemu Panfu opadło? To jest twoja wina

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tam ci kibicuje gieniuk kocham twojego bloga i chciałbym żeby panfu wróciło do lat świetlności

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie znałam go, bo od dzisiaj mam konto, ale z hajsem zajebałeś mnie. Musieli zarabiać, aby gra się trzymała a nie tylko dla siebie. Myśli się a nie wygaduje co ci powiedzą...

    OdpowiedzUsuń
  11. beka z tych co uczestniczyli w tych calych strajkach XD glownie to ta akcja przyczynila sie do zamkniecia czatu, a to ze czat zostal zamkniety na wszystkich serwerach wyniknal z racji tego ze chcac zamykac polski czat beda musieli rowniez zamknac pozostale czaty. panfu staff chcial sobie oszczedzic pytan typu "a dlaczego tylko polski czat zostal zamkniety blabla" poniewaz nie zalezalo im juz na tym tak bardzo skoro panfu zaczelo podupadac mimo wszystko wiec polecieli na calosc i usuneli mozliwosc pisania na kazdym serwerze. zreszta gieniuk i jego osiolki zmieniliby serwer na inny i tam robiliby strajki od nowa xd gdyby nie ta akcja robienia idiotycznych strajkow to czat bylby do samego konca panfu
    podsumowujac sami sie przyczyniliscie do zamkniecia czatu bo randomowa panda wam kazala spamowac w gierce dla dzieci XDDD

    OdpowiedzUsuń
  12. 34 years old Analyst Programmer Elise Shadfourth, hailing from Campbell River enjoys watching movies like Body of War and Skydiving. Took a trip to Historic Centre of Sighisoara and drives a Sportage. Strona glowna

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz pytanie, pytaj! Chętnie odpowiem :)

ZASUBSKRYBUJ KANAŁ NA YT!

Które miasto wolisz?

PANFU JUŻ OTWARTE!

KLIKNIJ I OGLĄDAJ

tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

Która produkcja ma wrócić pierwsza?

Najlepsi z najepszych

Translate Blog!