Panda Dla Wszystkich!

Nudzicie się?
Wejdźcie na wspólną pandę,która nie ma właściciela.
Zaadoptuj ją i ty!
Dane Pandy:
Login:
Panda_dla_wszystkich
Hasło
wszyscy
Zaloguj się już teraz i ty!Za zbieranie poziomu tej pandzie zostaną rozdane nagrody!!!


czwartek, 5 stycznia 2017

Panfu powraca od stycznia 2017! [DUŻO NOWYCH INFORMACJI]

EDIT: Powrót Panfu nagle przesunięty został na 18 marca na godzinę 17 - twórcy uzasadniają to brakami kadrowymi - mają tylko jednego programistę, a pracy do wykonania jest bardzo dużo. Co o tym sądzicie? Czekam na Wasze komentarze :)

Witajcie!

Dość długo mnie tutaj nie było. :) Nie spodziewaliście się, co? :mrgreen:  Postanowiłem, że napiszę wpis, ponieważ zapowiada się na to, że Panfu powróci w nowej wersji 28 stycznia 2017! :O Ale zacznijmy od początku...

pan1

Po moim odejściu z Panfu gra chyliła się coraz bardziej ku upadkowi na całym świecie - po kolei na każdym z serwerów wyłączano czat, a w finale, jesienią 2016 roku przestały działać wszystkie serwery, w tym również polski. Firma Goodbeans zarządzająca grą, zbankrutowała, a polska strona Panfu została wystawiona na sprzedaż. Obecnie panfu.pl to zwykła strona z grami...
https://youtu.be/a2X8TgqVeIM
Mniej więcej w październiku 2016 powstała inicjatywa zespołu liczącego 5 osób, niezwiązanego z pierwszymi twórcami gry, która ma na celu przywrócić grę w nowej wersji! Według zapowiedzi, powrót Panfu ma mieć miejsce 28 stycznia 2017 roku!  Gra będzie dostępna pod adresem www.panfu.me - na razie znajduje się na niej tylko krótka informacja w języku angielskim. Co ciekawe, nowa wersja Panfu będzie całkowicie DARMOWA! Nie będzie już czegoś takiego jak "Złoty Pakiet" - każdy będzie mógł korzystać ze wszystkich funkcji. No i coś na co na pewno czekacie: dostępny będzie oczywiście czat! ;-)  Nowa wersja Panfu będzie na pewno w języku polskim! :D Według doniesień będzie również wersja angielska i niemiecka :) Jestem ciekawy co sądzicie o tym wszystkim - koniecznie napiszcie w komentarzach!

A może chcielibyście mojego powrotu? Macie ochotę na ponowne notki o wszystkim co związane z Panfu oraz nowe odcinki "Barw Panfu", "Panfu za jeden uśmiech" i "Kryminalnych Zagadek..."? :P W takim razie również dajcie o tym znać! Pozdrowienia!!! ;)

116 komentarzy:

  1. A ja jestem właścicielem szwedzkiego panfu i to mi wystarczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A chcesz, żebym powrócił? :) Oglądałeś moje seriale? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamierzam je przekazać zespołowi Panfu.me :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A co powiesz na mój powrót i moich seriali? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. JEZU GIENIUK NIE RÓB SERIALI PLS

    OdpowiedzUsuń
  6. Spierdzielaj Gieniuk. Już zapomniałeś, jak cieszyłeś się, gdy Panfu upadało? Myślałeś tylko o tych swoich strajkach, a teraz jakby nigdy nic wracasz i myślisz, że wszyscy przyjmą cię z otwartymi ramionami. Żałosne, ciekawe czy zdajesz sobie sprawę, ile osób obwinia cię za to, co się stało z grą. Nie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Panfu upadło na całym świecie, nie tylko w Polsce :) Więc nie dodawaj mi tylu zasług. Tak naprawdę wcale nie cieszyłem się z jego upadku... Powinniśmy teraz wszyscy cieszyć się z jego powrotu, a nie wszczynać kolejne kłótnie. A ja pozdrawiam gorąco! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No byłoby ciekawie :D Chciałbym też wystąpić :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeczytaj swoje poprzednie posty. Sam sobie dodawałeś zasługi, jakbyś był święcie przekonany, że wyłączenie czatu i blog po angielsku to działania przeprowadzone w wyniku twoich strajków. I mało tego, zamiast dać sobie spokój, organizowałeś ich jeszcze więcej, zachowując się, jakby twoim celem było nie odzyskanie konta, ale doprowadzenie do upadku Panfu. Wiem, że nie zamknęli gry przez ciebie, ale duża część osób właśnie tak myśli i sam jesteś temu winien. Teraz możesz tłumaczyć, że tak naprawdę wcale się nie cieszyłeś, ale wyglądało to inaczej.
    Chcę tylko powiedzieć, że twoja radość z powrotu Panfu zalatuje hipokryzją, no ale skoro nalegasz, to zakończmy ten temat, bo i tak będziesz mieć swoje racje. Dla mnie i wielu innych osób mógłbyś w ogóle nie wracać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na początku tak to wyglądało, ponieważ polski czat został wyłączony jako pierwszy. Nie dziw się, że moje zachowanie wtedy było takie, a nie inne - to jak potraktowali mnie poprzedni właściciele gry, trudno określić w łagodny sposób. Cieszę się, ponieważ teraz za stworzenie nowej wersji gry odpowiedzialni są zupełnie inni ludzie, dlatego współpraca z nimi będzie możliwa, czego nie można było powiedzieć o ekipie z "goodbeans".

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć Gieniuk! Szczerze, od dłuższego czasu już wiem że Panfu wraca i jestem bardzo z tego powodu szczęśliwa <3 Od dłuższego czasu wchodzę na Twój blog i wierzyłam, że nie zapomniałeś o Panfu i wstawisz post o powrocie. I w końcu jest! Czekam na dalszy ciąg Barw Panfu oraz Kryminalnych Zagadek Panfu! A kto wie, może 2 sezon Panfu za jeden uśmiech? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzisz? :D Doczekałaś się! :) Podeślij linka do tej notki wszystkim swoim znajomym-niech wieść o powrocie Panfu (i być może moim ;) )rozniesie się jak najdalej! Na powrót którego serialu czekasz najbardziej? :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę proszę :) Kto wraca:) Gieniuk, który sam cieszył się,gdy Panfu upadało i sam namawiał graczy do strajków i do rujnowania polskiej społeczności pand:) Jeszcze jak czyta się post widać sztuczne udawanie radości;) Wiedz, że kolejnych strajeczków i prób rujnowania polskiej społeczności i dobrego mienia Polaków wszyscy będą mieli dość. Nie oczekuj miłego powitania. Tyle lat czekania i nadziei na powrót Panfu był0 i nie damy tym razem tego tak łatwo zniszczyć;3 Poza tym twój blog nie jest blogiem nr 1 o Panfu;)

    OdpowiedzUsuń
  14. To poprzednia administracja zniszczyła tę grę, nie ja :) Poza tym jak sama dobrze wiesz, goodbeans potraktowało mnie w bardzo niesprawiedliwy sposób banując moje konto - ciekawe jak czułabyś się na moim miejscu ;) Moi Fani walczyli razem ze mną o odzyskanie mojego konta. Upadek Panfu nie miał z tym nic wspólnego, ponieważ to samo co polski serwer spotkało wszystkie inne serwery - czy były tam również organizowane strajki w mojej obronie? :P Odpowiedź brzmi, jak chyba dobrze wiesz: nie :) To goodbeans zniszczyło Panfu zabierając użytkownikom czat. Na koniec jeszcze ich wyrolowali oferując kupno "złotego pakietu na zawsze", którym nie nacieszyli się zbyt długo, a pieniędzy nikt im nie zwrócił... Cieszę się, że grupa zupełnie innych osób chce wskrzesić tę grę, ponieważ grałem w Panfu od czerwca 2008 roku i była to dla mnie bardzo ważna rzecz, móc w nią grać :) Więc uwierz mi, nie jest to "sztuczna radość". Poza tym wiele osób czeka na kontynuację stworzonych przeze mnie produkcji, które zapewne sama oglądałaś :) Mój blog przez wszystkie lata, które prowadziłem miał najwyższą odwiedzalność - wszyscy, którzy szukali instrukcji do misji i fajnych konkursów, znajdowali je właśnie na moim blogu. Ja witam Cię serdecznie, pozdrawiam i życzę mile spędzonych chwil na nowej wersji Panfu oraz podczas lektury mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczególnie marzy mi się rola w Kryminalnych zagadkach Panfu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie ma problemu, już ją masz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mnie ucieszyła wieść o zbliżającym się powrocie Panfu, jednak nie wiem co o tym myśleć, bo wydaję sie to trochę nierealne żeby serwery Panfu działały w jakiś sposób przez zupełnie inne osoby. Ale czas pokaże :) Cieszę się również, że postanowiłeś przywrócić tego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszę się z powrotu panfu tak bardzo jak jestem wściekła na to, że ty wróciłeś. Teraz tak się cieszysz a jak znowu odbiorą ci pande to znowu zrujnujesz panfu. Pewnie już planujesz kolejną zagładę gry. Niestety muszę cie zmartwić iż nikt już nie dołączy znowu do twoich strajków. Dziękuję Do Widzenia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wierzę w to, że za powrót Panfu biorą się kompetentni ludzie, a nie tak bezczelni jak ci z goodbeans, którzy bezpodstawnie blokują konto osobie, która grze poświęciła mnóstwo energii i czasu. Ciekawe jak ty byś się czuła w takiej sytuacji? Nie siej fermentu wśród Pand i ciesz się z zapowiadanego powrotu gry - pomyśl sobie o tych przepełnionych serwerach i wielu zapoznawanych osobach :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miło, że ktoś postanowił stworzyć grę od nowa. Ciekawi mnie, jak Ty po tych kilku latach znajdziesz czas na kontynuowanie swoich seriali? No nic, życzę wytrwałości i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach, w pierwszych zdaniach notatki masz błąd w dacie premiery - zamiast 28 stycznia napisałeś 27 stycznia ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki za cynk :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Milo widzieć komentarz od Ciebie :) Jakoś damy radę, na razie trzeba czekać na 28 stycznia i przekonać się czy to aby nie fejk.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie licz na sympatię ze strony wielu Pand. Sam doskonale wiesz, co masz na sumieniu. Mnie średnio cieszy Twój powrót.

    OdpowiedzUsuń
  25. Na sumieniu mam naprawdę dużo! :D Prowadziłem bloga, tworzyłem ciekawe filmy, a potem podziękowano mi blokujac moje konto. Faktycznie zbrodnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. HEJKA COTAM JA BBB SIE CIESZE NA NOWE PANFU NIE MOGE SIE DOCZEKAC!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. no supcio gienia ogolnie to cie nie lubie ale moze byc notka nawet ok!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. no to masz porlbme kolego bo sinie nie dogadamy

    OdpowiedzUsuń
  29. MYSLISZ ZE JAK DASZ SZCZEŻONCOM SIE EMOTKE TO BEDZIE OK MIENDZY NAMI?

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej, nie wiem czy mnie jeszcze pamiętasz, ale ostatnim razem wywiązała się między nami (jak się później okazało) poważna sprzeczka.
    Krytykowałam Cię za Twoje działania i mocne komentarze na temat utraty konta.
    Mam nadzieję, że jak znowu spotka Cię coś złego, to nie będziesz reagował w taki "dziecinny" sposób. A co do powrotu, to nie mam zdania. Jeśli chcesz i czujesz się na siłach by wrócił - proszę bardzo. Nikt nie może Ci tego zabronić. W sumie chciałabym Cię poznać od tej drugiej strony, bez tej całej otoczki, co i kiedy zrobiłeś i przez co przechodziłeś, bo nie chcę robić sobie niepotrzebnie wrogów. "Niestety" jestem już trochę na to za stara, chyba nikt w moim wieku już nie gra w panfu :)
    Pozdrawiam!
    Silver Shine (cybula)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie zgodzę się z Tobą. Moja reakcja była w pełni uzasadniona i to poprzedni właściciele gry zachowywali się w sposób dziecinny i idiotyczny, blokując później moje zastępcze konta oraz w dzień strajku nakładając blokady czatu na kolejne - no ale potwierdza to tylko że uważnie śledzili mojego bloga :D Pzypomnij sobie również ten artykuł: http://panfu-gra.blog.onet.pl/2012/12/08/skandaliczne-wydarzenia-przed-strajkiem/ i atmosferę, jaka wtedy panowała... Z której strony chciałabyś mnie poznać? :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Lata mojego dzieciństwa wrócą,i się cieszę.Oczywiście w to zagram.

    OdpowiedzUsuń
  33. Do zobaczenia w takim razie! A w trakcie czekania koniecznie odwiedź mój kanał na YT: https://www.youtube.com/channel/UCq8OEpLuuL_pxItfhymM28A Oglądałeś wcześniej moje seriale? :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Z której strony? Hmmm... Niech pomyślę... Może po prostu takiego prawdziwego Ciebie, jakbyś znowu zaczął grać w Panfu i nie wracał do przeszłości. Tak od początku, od kompletnego zera. Wiem nie da się tak, bo wciąż gracze wiedzą, kim jest gieniuk, ale chciałabym Cię zobaczyć w takiej nowej odsłonie. Jak wspomniałam nie chcę sobie robić wrogów na zapas, bo jest mi to kompletnie nie potrzebne. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. matko jaki błąd, niepotrzebne* :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz rację, ci którzy mnie znają wiedzą że zawsze byłem rzetelny i uczciwy oraz uprzejmy dla każdego. :) Koniecznie obejrzyj film ze wspomnieniami z dawnego Panfu - roześlij go wszystkim swoim znajomym! :P https://www.youtube.com/watch?v=a2X8TgqVeIM&t

    OdpowiedzUsuń
  37. jezus nawet nie wiesz jak się cieszę na wieść, że panfu ma wrócić
    zdążyłam już zapomnieć jaką miałam tam nazwę, 6 lat jednak robi swoje lmao

    OdpowiedzUsuń
  38. A mój blog dawniej czytałaś? Oglądałaś dodawane przeze mnie filmy na YT? :P Jeśli nie, koniecznie to nadrób!! ;) https://www.youtube.com/channel/UCq8OEpLuuL_pxItfhymM28A

    OdpowiedzUsuń
  39. Cześć Gieniuk! :D Marzy mi się rola w jakimś twoim serialu, heh, mógłbym zagrać np. w słynnych "Kryminalnych Zagadkach Panfu"? Jeżeli będziesz kontynuować swoje seriale :D
    I jest już wiadomo, że będzie język polski. Będzie na starcie, pisałem z panfu.me o tym :D Będzie na starcie od razu, Polacy mają największą aktywność na panfu.me :), i w ogóle, na ich fb itp.
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  40. Cześć! :) Miło czytać taki komentarz! Rolę masz już jak w banku :) Najbardziej lubiłeś "Kryminalne Zagadki"? :D Koniecznie powiedz wszystkim swoim znajomym, by odwiedzili )mojego bloga i mój kanał na YT! O, to bardzo dobra wiadomość - czegoś jeszcze się dowiedziałeś? A, no i koniecznie zaproś Redakcję Panfu.me do wbicia na mój blog! ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam nadzieję, że wrócisz, bo zawsze chciałem cię zobaczyć "na żywo" :D Chciałem jeszcze zadać ci jedno pytanie, ale zostawię je na koniec. Dodam też, że obejrzałem wszystkie odcinki z panfu, subskrybuję twój kanał i czekam na twój powrót z niecierpliwością. I nie przejmuj się tymi, którzy ci coś zarzucają oraz pisząc wprost - hejterami. Masz nas i nasze wsparcie, a nas jest więcej :)
    A teraz moje pytanie: ile masz lat? :D Zawsze byłem tego ciekawy, bo ładnych parę lat już prowadzisz tego bloga i ogółem udzielasz się.

    OdpowiedzUsuń
  42. Dzięki, miło to czytać :) Koniecznie zaproś wszystkich swoich znajomych do odwiedzenia mojego kanału i bloga! Który serial podobał Ci się najbardziej? :P No trochę latek już mam na karku... :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Matko, jak ja się cieszę :D Miło będzie powspominać stare czasy..

    OdpowiedzUsuń
  44. A czytałaś wcześniej mojego bloga, oglądałaś moje seriale? :P

    OdpowiedzUsuń
  45. Tak :D Najlepsze było. Nie długo mają się do mnie odezwać, bo się zgłosiłem do nich na moderatora, bo szukają, więc jak napiszą do mnie to coś tam wspomnę :)
    Tak, podobno będą wszystkie zwierzątka, w tym ze starego panfu, woobisie, bolisie..
    Będzie szafa grająca (podobno tamte piosenki nie mają już praw autorskich, więc mogą ich użyć).
    Nie będzie ZP. Już się nie mogę doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Byłem na strajkach, niestety jakoś nie udało mi się być na filmach :/ Miałem Cię w znajomych na gieniuk2 na strajku..

    OdpowiedzUsuń
  47. Zmienili datę otwarcia.. Znowu!
    18 marca 2017 o 18:00
    :(

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiałem "Barwy Panfu", może dlatego, że jedynym serialem, który oglądałem były Barwy Szczęścia :D
    Oczywiście powiedziałem swoim znajomym, że słynny Gieniuk ma zamiar wrócić do Panfu i byli zszokowani. Niestety, z mojej paczki zostało zaledwie kilka osób, które tak jak Ty gotowe są wrócić do tego wirtualnego świata.
    Przy okazji chciałem zapytać, czy nie myślałeś może nad dołączeniem do innej gry wirtualno-społecznościowej. Mam na myśli MovieStarPlanet, bo sporo osób z Panfu tam dołączyło i trzymają się całkiem nieźle. Fakt, to kolejna gra, ale dzięki niej praktycznie byłem w stanie utrzymywać kontakt ze starymi znajomymi z Panfu.
    Pozdrawiam i daj znać kiedy będziesz na Pf, to może się spotkamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Sytuacja z ciągłym przesuwaniem daty startu wydaje się trochę dziwna..

    OdpowiedzUsuń
  50. A "Kryminalne zagadki..."? :P Był to pozytywny szok, czy wręcz przeciwnie? Jeżeli zdecyduję się zagrać w inną grę, na pewno Was poinformuję. Zaglądaj tu jak najczęściej :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie mogę się doczekać! Grałam kiedyś w tę grę, naprawdę miło będzie wszystko powspominać. Chociaż szkoda, że co chwila datę przesuwają, bo właśnie zaczęłam ferie i świetnie byłoby pograć w wolne dni. :D

    OdpowiedzUsuń
  52. W czasie ferii możesz oglądać za to stworzone przeze mnie seriale - są na moim kanale na YT: www.youtube.pl/panfugra Oglądałaś je wcześniej? :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Najbardziej czekam na Barwy Panfu! :D
    Wróć na Panfu, proszę! Będzie super! <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Chciałabym też wystąpić w Twoim serialu :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Najpierw niech powróci Panfu :D A potem zobaczymy co dalej! A Kryminalne zagadki widziałaś? Na razie rozeslij link do mojego kanału na Yt wszystkim znajomym i koniecznie go zasubskrybuj. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Tak, oglądałam je wszystkie. :D Ale znowu sobie obejrzę, fajnie sobie wszystko przypomnieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  57. W takim razie życzę miłych seansów! :D Zaproś do oglądania również znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Gieniuk,styary druchu witaj ponowie kłania się krzysio0418,z wielką radością ponownie zobacze twoje seriale KZP, Barwy Panfu,nie mogę sie doczekać kolejnej współpracy z tobą

    OdpowiedzUsuń
  59. Miło widzieć komentarz od Ciebie! :) To co, czekasz już na nagrywanie nowych odcinków "KZP" z Tobą, ponownie w roli policjanta? :D Skontaktuj się ze mną na gg: 12122636 ;) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  60. Cześć!
    Jestem twoją fanką ( no może od 2014 xD) i strasznie lubię oglądać twoje seriale!
    Smutno mi , że usunęli stare Panfu-Nawet ja nie doczekałam się swobodnych rozmów na chacie.
    Chciałabym kontynuacje seriali , bo kiedy to piszę to nie mogę doczekać się marca oraz nowej stronki!
    Przepraszam , że takie długie , ale chciałam też się wypowiedzieć! Pozdrowienia ~ Emet , subkrybentka i fanka twoich filmów :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Cześć! :) Jak poznałaś mojego bloga i moje seriale w 2014 roku? ;> Cieszę się, że lubisz moje filmy - który serial lubisz najbardziej? Który chciałabyś żeby powrócił jako pierwszy?

    OdpowiedzUsuń
  62. Cześć przyjacielu! Nie wierzę własnym oczom!
    Pamiętasz mnie? :)

    Szczerze? Nie mam pojęcia dlaczego właśnie dziś tu weszłam. Po prostu tak mnie naszło, żeby wpisać w przeglądarkę "Panfu". I trafiłam tutaj, po wielu latach...
    Przypadek? Nie sądzę :D

    Kiedy to ostatni raz rozmawialiśmy? Aż mi się miło zrobiło, że będzie można powspominać dawne czasy :)

    Odpisz koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  63. Cześć, Natalio!!!! :D Ale się cieszę, że tu weszłaś :) Oczywiście, że Cię pamiętam - przyjaciół zawsze się pamięta! Skontaktuj się ze mną na GG: 12122636 Czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  64. Cieszę się, że tak zaangarzowałeś się w powrót Panfu. Jednak myślę, że tym razem Panfu nie przyciągnie tak dużą ilość użytkowników i okarze się klapą. Trzeba przyznać, że dzieci, którzy grali w panfu, gdy gra była na szczytach popularności, mają teraz po 16-19 lat, więc raczej nie powrócą, a gra nie ma wystarczająco reklamy, by zainteresować nowych graczów..
    Ciekawi mnie, czy sam nie czujesz się "za stary" by ponownie zacząć grać w Panfu?
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Powrót Panfu budzi ogromne zainteresowanie, dlatego myślę, że znajdzie się duża liczba chętnych do gry :P Zobaczymy jak to będzie. Na razie cieszmy się z powrotu Panfu - swoją drogą już niedługo dodam kolejny film, w którym pojawią się zaskakujące informacje na ten temat! ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Napisałam :]
    Swoją drogą ja również jestem do tego sceptycznie nastawiona, ale jestem ciekawa co z tego wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  67. Mogę zostać aktorem w którejś twojej produkcji?
    Oglądałem twoje seriale i serio doceniam tą pracę.
    Co się nie działo, było, minęło, czas leczy rany.
    Co by komu nie robili wody z mózgu, że to twoja wina z zamknięciem panfu.
    Chciałbym się z tobą skontaktować.
    Pisz: panfufilippo03@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Cześć :) Dzięki za miłe słowa ;) Nikt o zdrowych zmysłach nie powie, że to moja wina - dobrze wiadomo, że moderatorom chodziło tylko o kasę, a dodatkowo mieli w poważaniu fanów takich jak ja i woleli mnie zbanować. No cóż, masz rację - było, minęło. Jasne, że możesz. Powrotu której z nich chcesz najbardziej? :) Ok, zaraz wyślę maila (gieniuk123456@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  69. Kapi1000, pamietasz mnie?? Geniuka nie pytam, bo mnie wyzywal XDDD

    OdpowiedzUsuń
  70. Cześć :D Mimo wszystko, odpiszę. :P Kojarzę Twój login, jednak dokładnie nie pamiętam jak przebiegała nasza "znajomość". ;) Co było a nie jest, nie pisze się w rejstr ;) Miło, że napisałaś komentarz - cieszysz się na powrót Panfu?

    OdpowiedzUsuń
  71. Ale super, ze Panfu wraca! :-) mam nadzieje, ze mnie pamietacie!! Pozdrawiam cieplutko!
    PS. Czy masz moze jakis kontakt do Kapiego?

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja Cię bardzo dobrze pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Czk, czk... To my się nie spotkaliśmy na angielskim Panfu? Pamiętasz? :D

    OdpowiedzUsuń
  74. Haha, pamiętam! :D Chciałbyś powrotu moich seriali?

    OdpowiedzUsuń
  75. Cześć! Bardzo cieszę się z powrotu panfu, jak chyba wszyscy na tym blogu. :D Zaczęłam grać w panfu jak już nie było czatu, ale i tak gra bardzo mi się spodobała. Ubolewałam nad usunięciem.. Nie słyszałam o tobie wcześniej, dopiero dziś dowiedziałam się, że masz kanał i blog.Są super! Gwarantuje, że będę codziennie odwiedzać :) Mam nadzieję, że się kiedyś spotkamy na panfu! Pozdrawiam i życzę dobrego wieczoru! :) :D

    OdpowiedzUsuń
  76. Witam! :D W takim razie koniecznie nadrób zaległości - obejrzyj sobie "Barwy Panfu" , "Panfu za jeden uśmiech" i "Kryminalne zagadki Panfu" - kilka godzin świetnej rozrywki gwarantowane. Potem napisz, który serial lubisz najbardziej! A, no i koniecznie wejdź na bloga 14.02 o godzinie 18:00 - pojawią się wtedy nowe, zaskakujące informacje odnośnie powrotu gry.

    OdpowiedzUsuń
  77. Zagłosuj w ankiecie koniecznie, która znajduje się u góry bloga :P

    OdpowiedzUsuń
  78. Zagłosowałem na Kryminalne Zagadki Panfu. :D

    OdpowiedzUsuń
  79. Nawet śni mi się tam rola :P

    OdpowiedzUsuń
  80. Witaj Gieniuk. Heh bardzo się ucieszyłem jak ma powrócić Panfu. Można powiedzieć że byłem już legendą bo grałem przez 5 lat. Gdy wyłączyli czat załamałem się :( Że gra mojego dzieciństwa się rozpadnie. Jakoś dałem rade walkę ze stratą gry (Na serio mówie non stop tylko w to grałem xd) Ale teraz mam 17 lat, jestem już dorosłym facetem. Ale wiesz co...?
    Nie moge się doczekać otwarcia :)
    Wracaj Gieniuk! Może się jeszcze spotkamy w Mieście w Panfu ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Miło czytać taki komentarz :) Odezwij się do mnie na GG: 12122636.

    OdpowiedzUsuń
  82. Moim marzeniem było zagranie w serialu ,,Panfu za jeden uśmiech". Czy mógłbyś dać mi szansę??

    OdpowiedzUsuń
  83. To był Twój ulubiony serial? :D No jasne, zobaczymy co da się zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Odezwij się do mnie na gg :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  85. Dla wiadomości. Jak komuś się nie chce czekać na panfu.me a nie przeszkadza mu nakładka Clubpenguin to zapraszam na Pannun.de :) - ogromnie zubożała wersja panfu, ale jest. :D

    OdpowiedzUsuń
  86. Wiemy o tym - zaglądaj na mojego bloga codziennie. Często organizuję fajne spotkania z czytelnikami na tej stronie - np. teleturniej "Jaka to melodia Panfu" Mam nadzieję, do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  87. "Cudowny" i ukochany Gieniuk z wydumanym ego powraca! Hura cieszmy się ze zrabaniec myśli ze jest jakimś fejmem. Naiwny dzieciak...

    OdpowiedzUsuń
  88. jakoś dalej nie działa

    OdpowiedzUsuń
  89. I jak Panu będzie działało?

    OdpowiedzUsuń
  90. U mnie nie działa ;CCCC podobno strona nie jest bezpiecznaaaa to jest takie smutne zawsze kochałam tą grę i chciałabym móc w nią znowu zagrać ale niestety się nie da T-T bardzo jestem z tego powodu smutna bardzo płakałam kiedy się nie dało wejść ale dalej z nadzieją próbuje tam się dostać...

    OdpowiedzUsuń
  91. Boże gdzie ja trafiłam :D Panfu to całe młodzieńcze lata. Miło sie wspomina mając ponad 20 lat ;') - Agatkasweet

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz pytanie, pytaj! Chętnie odpowiem :)

ZASUBSKRYBUJ KANAŁ NA YT!

Które miasto wolisz?

PANFU JUŻ OTWARTE!

KLIKNIJ I OGLĄDAJ

tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

Która produkcja ma wrócić pierwsza?

Najlepsi z najepszych

Translate Blog!